Hari ni kul 6.30am dia dah terbangun sendiri, mungkin excited sebab nak pegi sekolah kut. Alahai anak Mummy... cepat jer Dafiy dah besar yer.
Jom la layan aksi Dafiy sebelum gi sekolah pagi ni. Si Daddy yang excited ambik gambar Dafiy ni...heheh
Bersemangat nak gi sekolah... kul 6.30am dia dah bangun.
Muka yang sangat2 ceria
Hish..anak dara Mummy ni... elok2 sikit duduk
Mana ni bas sekolah tak sampai2? Dafiy dah penat tunggu ni.
Minum dulu la... Dafiy dah penat tunggu ni.
Kakak Dania tolong jaga adik tau.
Semalam baru dapat baju sekolah jer 2 helai, seluar tak dapat lagi sebab x ada saiz kecik. Oklah tu pakai seluar Ben-10....heheh
Mummy jangan la dokong Dafiy... Dafiy dah besar la, dah sekolah pun.
Dalam van duduk elok2 tau!
Seronoknya dia....
1 comment:
senang la gee sume dah sekolah, tak yah le amik bibik, balik sekolah terus ke nursey...
Post a Comment