Friday, July 29, 2011

Mood cuti, jangan kacau!

Lalallalalalala... hari ni Mummy cuti... so kalau ada panggilan2 telefon dari opis tak berjawab tu jangan marah la ye. Mummy kalau kat rumah ni handphone ke mana beg tangan pun ke mana....hehehe.

Cuti2 hari ni Mummy ngan Mama Miraki ada projek sebenarnya... kami dah janji nak gi Member's Sale @ Sogo.... wahhh sakan kan nak shopping2 sanggup ambik cuti tu.... Tak pe la lagipun Mummy dah lama tak ambik cuti dan dah lama gak tak jumpa Mama Miraki. Bukan le nak memborong sakan, membeli sekadar yang mampu keperluan anak2 untuk hari raya ni. Nanti bila dah puasa malas pulak nak gi merayap ngan shopping (ye ke???? cam tak caya je... selalu tu selagi tak raya ada je benda yang nak dicari termasuk baju dan seluar kecik... hehehe)

Janji ngan Mama Miraki kul 8.45am, nak breakfast dulu. Mestilah kena isi minyak kalau tak mana larat nak berpencak silat kat Sogo nanti.

Oklah chaloooo...

3 comments:

  1. gegel kaki beratur nak bayo kat bahagian budak... dr kul 1.30 sampai kul 3 lebey... huhuhu

    ReplyDelete
  2. X pe soping jngn x soping, poket tgh kmbung kan.........apa lagi!

    ReplyDelete
  3. rasanya aku lah orang yang tak pernah gi soping, dlm erti kata soping giler2 cam korang le.
    ye la aku tak keja kan, kalau nak berhimpit2 kat sogo, belinya 1, 2helai tak berbaloi penat,kalau cam mamamiraki n mummy gee ok lah berbaloi dia betul2 soping....

    ReplyDelete