Tuesday, July 5, 2011

Purnama Merindu


Dulu2 Mummy selalu gelakkan kekanda Mummy yang duduk nun di Bukit Mutiara JB tu sebab hari2 dia jemur kain di bawah sinaran bulan. Maknanya dia jemur kain waktu malam la sebab   siang tu kerja dan tak de orang kat rumah so kalau jemur waktu siang dan hujan habis la basak kain baju tu. Sekarang ni Mummy dah jadi macam dia pulak, tiap2 malam jemur kain kat anjung rumah. Sorry la jiran sebelahku, terpaksa mencemarkan pandangan anda dengan kain baju ni...heheh. Dan kebetulan jiran belakang grumah Mummy kan tengah renovate dapor so kalau hari minggu pun Mummy terpaksa jemur kain kat anjung ni gak sebab kalau jemur kat ampaian belakan tu sure berabuk pasir dan simen.


3 comments:

  1. Hi hi hi..kecian.Dulu laki si Yati tu pun selalu ketawakan aku bila aku sidai baju malam2.Dia kata mana de matahari.Ye ler bila keja pagi terpaksa cuci baju malamkan.

    ReplyDelete
  2. saya jemur baju dalam umah... ;P
    xyah risau hujan ke panas... hehehhee

    ReplyDelete
  3. dh jd kebiasaan ktorg basuh n jemur baju memalam.. Pagi nak keje xyah pk nak jemur. Balik ptg tinggal angkat jek.

    ReplyDelete