Thursday, July 7, 2011

Calar dikereta nampak jelas, calar dihati siapa yang tahu!

Calar dikereta nampak jelas, calar dihati siapa yang tahu ...huhuh

7 comments:

  1. calar dihati tak perlukan rm, calar dikereta rm nya melayang2... ko sondol kereta sapa lak tu...

    ReplyDelete
  2. aku tak de sondol sesiapa la, aku parking baik punye dlam kotak parking depan opis, masa balik kerja tengok dah calar dan kemek... ada la mana2 mamat or minah masa nak keluar parking tu tergesel kete aku....

    ReplyDelete
  3. x pe duit bnykkkkkkkkk, drpd wt byr saman , baik wt repair kreta huhuh

    ReplyDelete
  4. bukan ke petang semalam along n adam yg bawak kereta ko ni g ronda2 kat taman.

    ReplyDelete
  5. Anonymous - ye ye betul tu saya banyak duit... berjuta2...

    Mama Janet - la ni budak 2 org tu tengah kemarok dengan basikal fixie la... si Danny kelmarin bawak basikal tu ke kedai utk pam tayar pas tu dia boleh suruh org kat kedai tu modify basikal dia biar boleh kayuh reversed.... siap org tu demo lagi camana nak kayuh reverse lagi....

    ReplyDelete
  6. nasib baik Danny tu cerdik, boleh suruh orang tu buatkan, kalau suruh ko mesti tak nak kan...hehehe..

    ReplyDelete
  7. Kak Kay - klu suruh aku, jangan harap le....

    ReplyDelete