Cerita yang dah agak basi tapi Mummy nak gak publish..hihihi. Malam Sabtu sebelum balik ke kampung Daddy we all gi makan2 dulu, saje je daddy nak celebrate birthday Mummy.
Gambar wajib sebelum keluar rumah kena posing2 syok sendiri dulu
Kalau tanya anak2 nak makan kat mana, memang sinilah pilihan mereka...kekadang boring gak sebab lunch hour Mummy kerap makan kat sini
Me & my other half..
lov u 4ever
Pricessless gifts forever
4 anak dengan karektor yang berbeza
Birthday cake budget dari resepi rahsia....hihihi.... kalau beli besar pun tak habsis so beli choc moist 2 slices, strawberry choc 1 slice dan white choc with macadamia 1 slice...Pssttt.... bilangan candles tidak mewakili umur sebenar tuan punye blog...hihihi
Bagi peluang kat budak comel ni tiup lilin...kalau tak mau meraung dia
Makan sama2 yer...
Manggo & strawberry smoothies... tinggi punyerrrrrr
Tak pandang kiri kanan dah...
Korang baik2 nanti Dafiy fireeeeeeeeeeeee
Untuk makluman Mama Janet, MacBook tu sejenis makanan yang sedap dimakan dan dicicah ngan sambal belacan ... hihihihi..... macbook= notebook keluaran Apple.
2 comments:
Dania dah ada Double Chin...hehehhe diet Dania...Diet....jangan tak diet
ingatkan pengukus apam ke apa
Post a Comment