Oklah ni pasal jamuan lorong yang diadakan masa cuti CNY yang lepas. Malam minggu tu buat jamuan khas untuk lorong Mummy jer. Ada lah dalam 12 family yang dapat joint. Konsep jamun pot-luck. Jom layannnnnnnnnnnnnn
Sebelum pegi kena posing dulu...
Lepas isya baru setup meja dan hidang
Meja kanak2
Cer teka jari jemari siapa yang nak ambik tembikai tu
Mummy bawah pecal jer....pedas2 pun licinnnnnnnnn
Ayam goreng rempah dan meehoon goreng
Tomyang yang sungguh mabelessssssssss
Daging masak asam pedas dan kerabu mangga
Sambal telor dan kari ayam
Sambal ikan kering dan sambal udang
Sayur campur chinese style looo
Dessert
I loikeeeeeeeeeeeee
Daddy dan jiran sebelah rumah
Para jelitawan D7...kikiki
Anak2 main je...masing2 lupa nak makan
Kak Pah @ nenek Vogue
Kak Zee
Dengan Cikgu Ina
No comments:
Post a Comment