Sunday, January 15, 2012

2012 Dah 2 Minggu Berlalu

2012 Dah 2 Minggu Berlalu.... ada lagi ke yang tersalah tulis tarikh 2011 lagi...hihihi


Oklah n3 pasal menu makan2 gak. Hujung minggu apa lagi xtvt Mummy selain dari masak2 dan kemas2 rumah ni. Sekarang ni dah ada maid baru so bab kat kain baju dan sapu2 dan mop lantai dah boleh deligate kat bibik. Urusan masak2 tetap Mummy yang jadi masterchef nye..hii


So layan menu lunch Mummy hari ni yer...


Rezeki Mummy anak beranak untuk tengahari tadi

Ayam masak lemak cili api

Sup sayur rebus a.k.a sayur bening... Mummy suka makan panas2....didihkan air, letak kiub ayam/ikan bilis, letak sayur2...siap...ops jangan lupa tabur sikit bawang goreng

Ikan parang masak kicap... jangan lupa letak rempah ratus dan lada putih....kena buat pekat2 sikit cam emak masak dulu2... tapi dulu tu emak guna ikan kembung je pun... tetap sedapppp

Ikan tenggiri goreng je la...

Pengganti suntikan botok dan kologen. Tempe & tauhu, kali ni buat sambal goreng je. Sungguh enak dimakan begitu saja....Mummy makan seminggu sekali bagi mengekalkan kegebuan pipi Mummy ni... tak percaya ke???? Tengok bukti testimonial 2 wanita anggun kat bawah

~ ! ~

~ ! ~

~ ! ~

~ ! ~

~ ! ~

~ ! ~

~ ! ~

~ ! ~

~ ! ~

~ ! ~

Kikikikiki....kan gebu pipi2 dia orang ni....

1 comment:

  1. pipinya nyempeluk2 kan....terlebih makan tauhu n tempe..

    ReplyDelete