Friday, January 27, 2012

Cuti-cuti CNY - Episod Boring

sambungan dari episod sebelumnya ... Setiap kali balik kampung perkara yang paling memboringkan adalah masa nak balik semula ke rumah masing. Rasa cam malas jer nak bersiap. Rasa belum puas duduk kat kampung. Masa nak balik ke kampung excited mengemas kain baju tapi bila nak balik ke rumah semula terhegeh2 je mengemas....kalau boleh memang nak memanjangkan je masa kat kampung


Mengintai si jejaka dari balik jendela




Orang terakhir meninggalkan rumah untuk percutian kali ni. 







Tugasan rasmi... pastikan semua tingkap dan pintu berkunnci, meter air tutup bilik air semua tutup.


Cam biasalah....penuh bonet 


Dah nak balik pun Dania sempat layan layang2 lagi


Som dan bibik Mummy si Manyan @ Nuffnang.... bagai semut dan ga???? .... sambung sendiri.... hihih. Jangan marah ye Som... 


Tinggallah rumah... cuti sekolah nanti kami serbu lagi...tak sabar nak tunggu bulan 3 ni


Cam gambar raya kan...hihihi






Cam mentel dan gedix je kan!!! Hihihi... ada aku kisah...

Hampir terlupa pulak... balik kg kami semua dapat 'duit raya' dari Mama Janet. Terima kasih ya Mama Janet, semoga dimurahkan rezeki....Yang tak balik pun dapat kiriman. Yang dua keping sampul lagi tu untuk Mama Miraki & Kak  Kay. So korang berdua kalau nak duit raya ni datang la ambik kat rumah Mummy... tempoh diberikan seminggu dari sekarang , kalau tak datang ambik gak Mummy akan laburkan kat Ariani. Boleh dapat 2-3 helai beb!

2 comments:

  1. layang2 lebih beso dr Dania.aku takut layang2 tu yang terbangkan si Dania pulak

    ReplyDelete