Wednesday, January 4, 2012

DANIA BATRISYA 1ST DAY SCHOOL

Calon Ustazah Pilihan 2020


Ada cam cap ibu dan anak tak?




Aksi suka2 sebelum pegi sekolah agama

Sekolah kebangsaan Mumy belikan dia pinafore dan baju kurung, hari ni dia nak pakai baju kurung dulu tapi tak nak pakai tudung.

Siapa comel, saya ke Mommy saya...

Mummy hantar ke sekolah tapi terpaksa parking jauh...(baik parking depan rumah je...huhuhu). Petang ni jemput dia jalan kaki je la lagi cepat kut


Biasalah orang tinggi kena duduk belakang


Kerusi tu yang kecik ke Dania yang besar!!!


Belum start belajar dah kehausan

Lepas Dania masuk kelas Mummy pun balik. Waktu rehat Mummy datang sekejap tengok dia.


Panjangnya la barisan , bila nak dapat beli makanan ni


Akhirnya dapat gak beli nasi lemak ni


Dia tinggalkan nasi lemak bila ternampak puding jelly


Mommy, duit belanja RM3 tak cukup la, banyak benda Dania nak beli ni....


Lepas rehat dia berlari je masuk ke kelas, dia cakap Mummy tak payah hantar la


OKlah dia dah boleh sesuaikan dengan dunia barunya...


Insyallah 6 tahun Dania akan bersekolah di sini....

Habis dah zaman tadika Dania...

1 comment: