Uols dah lunch ke? Makan apa hari ni? Pada suri rumah yang tak ada ide nak masak apa , try masak benda simple ni, tapi dijamin sodap...
Ikan bilis tamban goreng berlada... amaran oleh tuan punye blog... sila sediakan air minum secukupnye sebelum makan sebab sambal ni menggunakan cili padi ye...
Dah ada sambal yang pedas membunuh tambah je dengan sayur masak lemak putih ni dah cukup
Tapi kalau ada ikan kucing goreng ni pun bagus gak...
Selamat masak dan makan ya puan2...
3 comments:
ikan bilis hitam tu ko tak buang tahi dulu ye
suke ikan bilis itam tu...sedap kan mummy
mama janet, tahi ikan bilis tu termasuk dalam kategori najis apa ha....muhallazah, mutawasitah, muhaffafah.... cikgu Mail Kartubi ada lagi tak nak tanya la dulu masa sklh tak sempat tanya... hehehe...
Post a Comment