Pagi ni nak gi kerja tengok pokok2 keliling rumah nampak hijau dan subur je... rasa tenang dan cool je...
Dah nak melebihi tinggi pagar ni... harus ditrim
Dulu dah nak mati la ni subur semula
Pokok2 kat rumah ni semua jenis tak berbunga... klu tanam yang berbunga pun bunga ntah ke mana...hihih...
Angin kuat sangat so pokok2 yang tinggi memang banyak yang patah dan terpeleot...
Sangat2 hijau kan daun2 pokok ni..
Kalau abah ada mesti dia kata Mummy ni kurang kerja, rumput put ditanam...huhu
Pokok duit2...emmm kalau 'pokok duit' kan best... habis duit je petik habis je petik...
Bilalah pokok2 ni nak penuh menjalar kat pergola ni
Mummy dengan si buchuk Dafiy yang tak mandi pagi lagi...
3 comments:
tu la kadang2 orang duk merungut asyik ujan aja, tapi bagi aku hujan ni meringankan tugas aku, kalau tak pagi petang kena siram pokok2....
wah cantik suka - tp tak suka tanam hahah aci tak macam tu :)
dapat ku bayangkan kalau bibik dah balik Indon nanti...apakah taman syurga kau itu akan berubah menjadi hutan rimba....hehehehe..sebab tak semapt nak belai pokok2 tu sibuk kat dapur dan lipat kain baju jer kan
Post a Comment