Wednesday, April 13, 2011

Nasi ambeng

Frust betullah, last weekend masa gi ke JB Mummy tak dapat makan nasi ambeng. Punye la banyak gerai kat Pasar Larkin tu tak de satu pun yang jual nasi ambeng dan banyak pulak kedai yang tak bukak lagi. Emmm tapi kan mungkin Mummy pegi pasar tu awal sangat kut...huhu...

Kempunan nak makan nasi ambeng JB, malam ni Mummy buat sayur goreng ni, kalau nasi ambeng ori sayur ni mesti ada kan! Nak sedap kena guna cili api biar pedas dan ikan bilis tu tumbuk kasar2. Makan panas2 sedapppppppppppp. Tak percaya? Cuba sendiri....hehe

2 comments:

  1. Tengah lapar ni tengok pulak nasi ambeng....kriok kriuk....

    ReplyDelete
  2. hmmmm sejak2 pindah ke terengganu ni, lama tak merasa nasi ambeng...!!

    ReplyDelete