Blog catatan kehidupan peribadi Mummy bersama hubby dan lima orang permata hati kami, Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya, Emmil Dafiy dan Dhiya Danisha. Juga cerita-cerita tentang saudara dan suku sakat Mummy. Ada juga cerita kenangan bersama emak dan abah.Luv u all.
Friday, April 8, 2011
Santai2 @ SPA
Sekian lama tak pegi spa, petang semalam Mummy menyempatkan diri santai2 kat SPA... sampai2 tengok dulu apa pakej dia offer... emmm ada facial promotion untuk 1st trial Vitaminc C Facial Infusion Therapy cam menarik dan bagus je... oklah Mummy try. Kat SPA ni setiap kali kita datang untuk treatment akan dapat free 30 minit Ionic Detoxification . Overall memang puas hati dengan service dan tengah timbang kati nak ambik pakej dia ke tak... esok kul 10.30am Mummy ada appointment untuk masage pulak...
No comments:
Post a Comment