Tuesday, April 5, 2011

Errrr mee bandung ke ni?

Mummy : Errr ni mee bandung ke Dik?
Pelayan X : Aha.. akak order mee bandung kan tadi?
Mummy : Emmm oklah...

Mee bandung yang tak menghairahkan langsung dan membuatkan Mummy kembang tekak.
  1. Tak ada rasa cam mee bandung langsung... udang kering ngan kacang tanah mahal kut....
  2. Kuah dia dah macam shark fin sup je, berlendir2 je. Tak tau lah berapa kilo tepong jagung dia guna
  3. Telor dipecahkan sepenuhnya dan jadi terapung2 je
  4. Kobis bunga potong sebesar penumbuk baby... errr resepi mana dia guna, mee bandung mana ada guna kobis bunga
Bukan nak membebel la tapi kalau nak jual barang makan tu buat la kajian sikit, ntah2 tukang masak tu tak pernah pun rasa mee bandung tu camana. Kompom malam ni Mummy nak buat...

2 comments:

  1. ntah tak suka tau dgn orang2 yang pandai ubah suai menu Mee Bandung Muo ni...ada yg letrak kobis bungalah...ada carrot lah...ada taugelah....ntah mana diaorang belajar kan....agak2 belajar kat bandung kot

    ReplyDelete
  2. Betul tu..ikut suka2 diaorang je tukar2 resepi, klau lagi sedap tak pe lag gak

    ReplyDelete