Monday, April 11, 2011

Mari menebas...

Daddy bawak Daniel & Danish ke golf range last Saturday. Si anak dara menjerit2 nak ikut tapi tetap kena tinggal sebab masa tu dia tak mandi pagi lagi...mengamuklah dia sepahkan rumah....

Tiger Woods in the making...heheh

Posing dulu la

Fokus....

Swingggggggg

Daniel ni gaya je lebih, bola ntah ke mana2


Sudah penat ... baru 100 biji bola....

3 comments:

  1. wah besnye dapat main golf..:) dulu renjer pun pernah kerje kat padang golf nie, dekat bangi golf.

    ReplyDelete
  2. renjer ... daddy dia org bawak ke bangi golf la ni...

    ReplyDelete
  3. Buatlah padang golf di Batu 20 tu....boleh jugak saya tumpang bermain petang-petang.

    ReplyDelete