Sunday, February 19, 2012

Saya suka makan, awak suka makan tak?

Assalammualaikum semua.... sorry la ya N3 pasal makan2 lagi. Dah lunch ke? Mummy baru nak lunch ni. 

Lunch anak beranak hari ini.. pecal, ikan jacket sumbat bakr, ayam goreng rempah dan sup ayam.

Pecal yang tak cukup aksesori. Tak ada pucuk ubi, kangkung dan timun. Tapikan tetap sedap dan meletopsssssssssssss dengan pedasnya...hihih

Ikan jacket sumbat bakar...

Ayam goreng rempah. Ikan sepotong tu lebihan semalam so Mummy panaskan semula. Tak baik membazir. Ayam tinggal banyak ni sebab dah diratah dulu oleh 3 hero da 1 heroin....

Sup ayam... fav Mummy, Dafiy dan Dania. Yang lain2 kureng sikit makan sup ni.


Baru lepas lunch dah terfikir2 petang ni nak buat apa untuk minum petang...hihih... tak pe la tunggu hari minggu je la baru agenda minum petang kalau tak malam nanti baru dapat makan sama2 anak beranak itu pun kalau Daddy tak balik lewat.

2 comments:

  1. kalau de lauk pecal..tak yah mkn nasi.ratah je pecal sedap

    ReplyDelete
  2. lauk ayam mesti ada kan...aku rasa elok ko bela ayam wat reban sebelah reban arnab....mesti along n angah suka...

    ReplyDelete