Selemat pengantin baru untuk BIL si Kamal yang selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Surya petang sabtu lepas. Hari Ahadnya buat kenduri doa selamat dan juga tahlil. Insyallah bulan Mei nanti baru majlis persandingan diadakan. Apa2 pun alhamdulillah semuanya dah selamat.
Posing2 dulu sebelum gi hantar BIl nikah
Orang sibuk nak menikah kita sibuk posing2 dalam masjid
Saja je siDafiy ni pejamkan mata bila orang nak ambik gambar dia
Ngah...walau usia dah melebihi 70an tapi badan masih kuat dan masih boleh buat kerja2 kampung. Dia tak minum ais, tak makan makanan2 segera dan rajin excercise
SIL
Aku terima nikahnya bla...bla...bla....sah? sah..... settled!
Kenangan dengan pengantin
Pengantin baru dan pengantin lama tapi rasa cam baru je...hihi
Nanti mintak upah kat Pak Ndak ye sebab tolong siapkan goodies bag
Nurin Izzati & Nurin Sofea...comel sangat. Si Izzati asyik mengikut Mummy je bila nampak Mummy bawak camera. Dia orang berdua ni ada cousin Daddy. 3 beradik perempuan , yang sulong Nurin Nabila
We look blueeeeeeeeeeeeeeee
Ni ala2 Mami Jarum tapi tak pakai gelang sedepa la
Alhamdulillah ramai yang datang masa majlis doa selamat dan tahlil diadakan
Pulut kuning utk FIL & Mak Uda
My little hero
Along dan Tok Wan. Lupalah nak amik gambar Mak Uda.
2 comments:
nak jugak....nak jugak..tenguk wajag Mak Uda ko
mak uda ? sape dia...MIL baru kea (oopssssssss..sory kalau salah)
akak tak tau..mesti meriah eak jamuan di Perak, gulai tempoyak ada tak..bagi snapshot sikit lea menu2 perak..kut2 boleh kita buat kat Johor.
Post a Comment