Lunch hari ni nasi tomato. Kat office Mummy ni selalunya Jumaat minggu ketiga atau minggu keempat memang lunch disediakan. Al-maklumlah masa tu kan masing2 tengah nyawa2 ikan, so boss belanja makan la. TQ boss...murah rezeki boss.
Nasi tomato berlaukkan ayam masak merah, kari daging, jelatah dan papedom.
Minum petang pun makan nasi gak...hihih...sapa yang larat la
Antara jelitawan2 yang ada di office Mummy... yang pasti orang yang paling jelita tiada dalam gambar sebab dia yang jadi tukang ambik gambar
Senyum....
Betul2 jamuan selerak
Muka tuan tanah mestilah ada kan.... 8.26am masih di rumah. 8.35pm dah sampai opis...i likeee
No comments:
Post a Comment