Assalammualaikum.... selamat berkerja semula pada yang bekerja... jangan nak blues2 yer.... Pagi semalam Mummy pergi ke sambutan maulidul rasul kat surau area Mummy. Program start pukul 10.30am. Daniel dan Danish pergi awal sebab dia orang ada ambik bahagian.
Ok dah ready nak pegi...
Kita nak ikut emak kita gak
Daniel & Danish ambik bahagian dalam marhaban, nasyid dan hafazan ayat-ayat lazim
Teringat masa kecik2 ikut marhaban keliling kampung time hari raya
Daniel , Danish dan kawan2 sedang bernasyid... yang ni acara mengejut so few hours before majlis baru dia orang praktis...
Yang pakai baju maroon tu kumpulan marhaban yang dijemput khas. Kumpulan marhaban ni juara beberapa kali pertandingan marhaban dan berzanji peringkat Wilayah Persekutuan. Memang sedap beutl suara dia orang mengalunkan bacaan berzanji dan marhaban
Sama tapi tak serupa...
Jiran Mummy, Kak Pah a.k.a Nanny Vogue
Jangan jeling2 nanti juling....
Semua diam... imam muda nak hafal doa ni
Ala kacang jer... kejap je Dafiy dha hafal
Yeyeyeye...dah hafal dapat upah
1 comment:
Alhamdulillah
Subhanallah
Allahu Akbar
Allahumma soli ala SAIDINA mUHAMMAD
Post a Comment