Ni la rupa paras chocolate lapis cheese cake untuk Danny yang tak seberapa. Mummy tak berapa nak rajin buat buttercream so Mummy letak choc finger keliling cake dan biskut bunga warna-warni atas cake je (favourite masa Mummy kecik2)
Anak dara ni dah cakap awal2 birthday dia nanti dia nak cake princess ....huhu....
Eh apasal ada 11 lilin la pulak...hihihi....oooo kat lilin yang bertulis Happy Birthday tu Daddy nyalakan juga rupanya
Gembira bila dapat melihat anak2 gembira
Tumpang tiup liling kat kek Along.. birthday Dafiy lambat lagi lah sayang
Harap2 bila masing2 dah dewasa dia orang masih tetap rapat dan mesra dan selalu berkumpul adik beradik
Permata hati
Ni la rupa paras choc lapis cheesecake Mummy. Bila makan anak2 korek ambik cheese layer so Mummy la kena habiskan lapisan choc tu....
2 comments:
along yg debab.. geram kat pipi tu..
riben kek tu leh makan tak? haha..
bile potong nampak sedap lak..
Ayu- Debab2 pun encem kan...hihih
Post a Comment