Friday, February 10, 2012

Jom gi mus-jum

Balik dari MARA lalu depan Dataran Merdeka. Traffic light merah.... mata melilau tengok ramai pelancong kat Dataran Merdeka, tetiba ternampak signage Muzium Tekstil Negara....oooo tekstil pun ada muzium gak ye??? Ketidak tahuan la pulak...atau Mummy yang tak ambik pusing....huhuh. Yang Mummy tau Muzium Negara je la tu pun last pergi zaman belajar kat U dulu masa ada pameran mumia.

So Cikgu Bahrin dan Cikgu MSom lepas ni kalau bawak anak2 murid rombongan ke KL jangan lupa melawat ke muzium tekstil ni. Kalau nak tau muzium yang ada di Malaysia sila klik di sini.

Ada orang tu masa kecik2 tak pandai nak sebut museum, dia cakap mus-jum...agak2 siapa ek orang tu...

No comments:

Post a Comment