Finally he got what he wanted for his birthday.... rabbits... x tau la berapa lama rabbit ni boleh bertahan... Balik dari kelas tahfiz dan hafazan kat surau tak sabar2 terus dia ajak Daddy ke pet shop
Gee's Rabbits Park baru dibuka... entrance fee RM3 for adult and RM1 for kid above 3 yrs old...hehehhe tapi ada 2 ekor rabbit je

Lepas Zohor bawak anak2 ke Alamanda tengok cerita fantasi Journey 2
Layan je la dia orang nak gi tengok wayang...
Serius jer
Sama tembam cam Neelofa
Gambar syok sendiri kan mesti ada
Daddy & 2 heros
Kalau Mummy tak tolak tawaran jadi heroin filem Azura ni tak merasa la si Neelofa nak berlakon...
Sebab birthday dia...Mummy letak la gambar Daniel banyak2....
Lepas movie masing2 dah kelaparan...
Muka kelaparan...kena paksa bergambar pun masam je
Makan makan dan makan
Nak gambar berdua menyelit la di kecik ni
Sampai tersandar di Danny kekenyangan
Mummy luv uolssss
Dafiy yang dah mengantuk..... jenuh le Daddy dokong dia
2 comments:
Happy belated birthday Danny...
Rabbit mmg binatang yg comel.
alongggggggggggg...........debabnya.dh cam syafiq.Tapi syafiq tinggi long.Along rendang.
Post a Comment