Saturday, December 31, 2011

Ecah's Birthday

Hari ni Mummy gantung periuk. Lepas zohor jiran selorong Mummy buat kenduri tahlil dan doa selamat. Petang pulak anak sedara Mummy, si Iwan buat bday anak sulong dia (cucu saudara Mummy).

Mummy bertolak ke rumah Iwan  dalam pukul 3.30pm dan sampai kat Sri Gombak dalam pukul 4.30pm. Masa Mummy sampai tamu dah ramai dan Mama Miraki pun dah sampai.

Besar dah cucu nenek!

Kita makan dulu

Makan makan gak posing tak boleh tinggal

Besarnya mulut Daniel

Gambar syok sendiri


Gebang2 hal lelaki 


Apalah yg dibuat budak2 ni


Kak Mah pun datang gak


Mummy & Kak Mah dari Klang

Kau dan aku

Aku dan kau

Ni la tuan punya birthday... menangis sebab kaki calar balar lepas main kat playground

Princess cake..

Mummy & Kak  Noor

Tak dapat sembang panjang sebab kat surau ada program khatam quran dan hafazan 

Tuan rumah... Iwan & family


Cucu nenek yang bambam.. Ayna

Tak dapat  duduk gebang lama2, daddy dapat berita anak jiran Mummy yang dah seminggu terlantar dihospital, baru je meninggal dunia. Baby berusia setahun lebih...Baru je dua hari lepas Daddy pergi ziarah kat hospital. Takziah untuk jiran setaman Mummy, semoga tabah dengan ujian ini. Al-fatehah.

2 comments:

  1. menu apa ..biasa ko n mama miraki kan rajin ambik gambo tiap2 menu yg penuh kat meja.cam lapang je meja...hihihi

    ReplyDelete
  2. menu macam2 ada... nasi dagang, soto yang bables, roti jalan cicah kari, kuah durian, kuih muih basah dll...segan la nak ambik gambar satu2 sebab masa sampai tu org tengah ramai

    ReplyDelete