Monday, December 5, 2011

Family Gathering @ Kulaidelphia : Part II


Layan la ye gambar2 lepas dah mandi dan make-up2 sikit....Majlis doa selamat selepas diadakan solat Isya, tapi selepas maghrib dah ramai gak jiran tetanga Yin yang datang. Alhamdulillah cuaca yang petang hujan selebat2nya bila maghrib reda dan berhenti.

Mummy dan SIL Kak Tanty (tuan rumah)


As usual gambar syiok sendiri tuan tanah

Cam nak terima menantu ... siap ada 2 bunga pahar lagi...


Peaceeeeee


Bila anak2 dah bertemu dengan cousin... masing2 tak ingat dunia tak ingat nak makan pun, asyik nak main je

Jom kita zooom menu malam ni.... macam2 ada wa cakap lu.... makan makan dan makannnn


Ikan bakar dan pasangannya kuah asam kicap

Lemak cili api ikan masin + nenas dan ayam mask kicap yang sangat2 mables




Aksesori untuk pecal


Kek choc moist, dangai dan popia... kek tu biasa la Mummy buat... dangai tu special dari Muar tu


Lagi kuih-muih yang ada.... dah banyak sangat kuih sampai ada yang tak sempat nak rasa


Kek batik dan kek oren. Kek batik tu cubaan pertama Mummy buat...heheh

Serimuka dan kole kacang yang sangat2 sedap gak....

Alhamdulillah ramai tamu yang turut serta dalam majlis doa selamat

Sila la makan ye... 

Mummy & my bigggggggggg brother


Sedondon hijau pulak Mummy & Mama Janet


Mummy & Mama Miraki


Mummy & Aliya anak dara YB Bukit Mutiata


Korang ni nak rewang ke apa? Cepat la potong kuih tu, orang dah siap baca doa selamat tu.


Si baju hijau


Kehadiran majlis kali ni 7/9... Kak Kay tak dapat datang sebab balik Kelantan BIL dan Datin S pun tak dapat datang sebab tak sihat. Insyallah nanti 25hb kita berkumpul di kampung pulak ya


Sekuntum mawar merah sebuah puisi,....


Si jantung hati

Duduk simpuh sopan ala2 wanita melayu terakhir ni wajib ada dalam setiap majlis....hehehe


Baik2 Lan nanti gigi ko tangal


Wakil Kak Kak si Hafiz yang menjadi 'mangsa' usikan semua


Sesi gebang2 selepas majlis


Ngeteh kat rumah je la ye


Anak ni ntah tidur pukul berapa pun Mummy tak tau

Bilik yang dan di'rampas' oleh anak2...dan dijadikan gems room a.k.a cybrcafe


Kesian anak2 Mummy ... Dafiy demam dah 4-5 hari.... Dania baru je start demam. Harap2 cepat la sembuh semuanya


sambung lagi ye...

1 comment:

  1. yg gambo kita bertiga tu..aku x puas ati tau, sbb badan enab nampak kecik, telindung olih tubuhku

    ReplyDelete