Layan la ye gambar2 lepas dah mandi dan make-up2 sikit....Majlis doa selamat selepas diadakan solat Isya, tapi selepas maghrib dah ramai gak jiran tetanga Yin yang datang. Alhamdulillah cuaca yang petang hujan selebat2nya bila maghrib reda dan berhenti.
Mummy dan SIL Kak Tanty (tuan rumah)
As usual gambar syiok sendiri tuan tanah
Cam nak terima menantu ... siap ada 2 bunga pahar lagi...
Peaceeeeee
Bila anak2 dah bertemu dengan cousin... masing2 tak ingat dunia tak ingat nak makan pun, asyik nak main je
Jom kita zooom menu malam ni.... macam2 ada wa cakap lu.... makan makan dan makannnn
Ikan bakar dan pasangannya kuah asam kicap
Lemak cili api ikan masin + nenas dan ayam mask kicap yang sangat2 mables
Aksesori untuk pecal
Kek choc moist, dangai dan popia... kek tu biasa la Mummy buat... dangai tu special dari Muar tu
Lagi kuih-muih yang ada.... dah banyak sangat kuih sampai ada yang tak sempat nak rasa
Kek batik dan kek oren. Kek batik tu cubaan pertama Mummy buat...heheh
Serimuka dan kole kacang yang sangat2 sedap gak....
Alhamdulillah ramai tamu yang turut serta dalam majlis doa selamat
Sila la makan ye...
Mummy & my bigggggggggg brother
Sedondon hijau pulak Mummy & Mama Janet
Mummy & Mama Miraki
Mummy & Aliya anak dara YB Bukit Mutiata
Korang ni nak rewang ke apa? Cepat la potong kuih tu, orang dah siap baca doa selamat tu.
Si baju hijau
Kehadiran majlis kali ni 7/9... Kak Kay tak dapat datang sebab balik Kelantan BIL dan Datin S pun tak dapat datang sebab tak sihat. Insyallah nanti 25hb kita berkumpul di kampung pulak ya
Sekuntum mawar merah sebuah puisi,....
Si jantung hati
Duduk simpuh sopan ala2 wanita melayu terakhir ni wajib ada dalam setiap majlis....hehehe
Baik2 Lan nanti gigi ko tangal
Wakil Kak Kak si Hafiz yang menjadi 'mangsa' usikan semua
Sesi gebang2 selepas majlis
Ngeteh kat rumah je la ye
Anak ni ntah tidur pukul berapa pun Mummy tak tau
Bilik yang dan di'rampas' oleh anak2...dan dijadikan gems room a.k.a cybrcafe
Kesian anak2 Mummy ... Dafiy demam dah 4-5 hari.... Dania baru je start demam. Harap2 cepat la sembuh semuanya
sambung lagi ye...
1 comment:
yg gambo kita bertiga tu..aku x puas ati tau, sbb badan enab nampak kecik, telindung olih tubuhku
Post a Comment