Tuesday, December 27, 2011

4D3N : Homestay Hj Omar (Part 4)

Malam minggu tu we all buat BBQ. Saja nak bagi anak2 seronok dengan sepupu2 mereka.

Nasi lemak dan aksesorinya


Kacang rebus (segera la...), mashed potato dan black pepper sos
Mashed potato ngan BBQ sos


Macam2 yang dibakar...ayam, udang, sotong dan kupang pun ada

Korang gak2 Mummy ada tolong xtvt bakar2 ni tak?


Orang kuat AJK BBQ


Kerumun ramai2....

Cepatlah sikit...dah lapar  ni

Datuk T jadi pemerhati je

Anak2 saudara Mummy

Partner gambar syok sendiri

Jaring BBQ mudah alih....

Me & him...

Malam minggu tu tak tau la pukul berapa Mummy tidur...anak2 lagilah lewat tidur...

jangan lupa jengok blog Mummy lagi tau...ada lagi sambungan...

2 comments:

  1. sedih tau tenguk tempat bako2 tu..hubby i yg buat tp dia x dpt sama2 meraikannya

    ReplyDelete
  2. jgn le sedey mama janet, nanti lain kali kita balik kampung ramai2, kita buat lagi BBQ ye....

    ReplyDelete