Dafiy demam so dia tak dapat nak participate dalam persembahan tarian. Dania je la yang akan perform.
Posing2 gedix sebelum ke concert
Danish sempat posing dengan Super Tots mascot SmartReader
Posing2 gak before acara start
Super Tots on the stage
Salah satu persembahan anak2 SmartReader... Chicken Dance... Dafiy sepautnya performance dance I like to move it... Dania joint hindi dance...
My little hero yang tak sihat
Danish dah berani pakai jeans selepas kena putong anu...
Terpampang besar gambar anak2 yang grad....
Kesian muka orang tak sihat... mata layu je
Tengok tu Dafiy sepatutnya naik stage untuk ambik hadiah Best Achivement Award untuk category umur 3-4 tahun. Tapi sebab dia demam tak dapat nak naik stage.
Cakkkkkkkk
Syok sendiri lagi....
Ibu bapa tunggu sampai penutup majlis baru bersurai...
Wah anak Mummy dah grad la.. dah boleh apply kerja ni....hahahah
Anak dara Mummy ni tak suka bersolek, selalu setakat sapu bedak je...tapi bila teacher dia solekkan dia diam je...
Cap ibu dan anak
Dania dan jiran Mummy Afidah dan anaknya Harith Isaac yang sama kelas dengan Dafiy
So next year tinggal Dafiy sorang je gi tadika, harap2 dia tak menanggis la.
No comments:
Post a Comment