Wednesday, December 28, 2011

4D3N : Homestay Hj Omar (Part 7)

Dari KL ke kami datang
Singgah di PS menumpang mandi
Datang bukan sebarang datang
Datang menunai hajat dihati

Bunga mekar ditengah laman
Dibaja disiram setiap hari
Ingin menyunting bunga di taman
Untuk anak saudara kami...


Ok dah sampai dah ... cepat angkat hantaran tu...


Baik2 bawak duit tanda tu Dania...


Alia & Dania ...2 flower girl bertugas...nanti mintak abang hafeez belanja icecream ye


Assalammualiakummmmmm.....


Masuk..masuk...jangan segan2...


11 dulang hantaran

Perghhh serius je muka hubby Mama Miraki yang jadi wakil kami


Ini cincin tunang dan sebelah tu wang tanda... uols tau tak wang tanda or duit tanda tu apa? Kalau kat Johor ni masa bertunang pihak lelaki kena bawak duit tanda, duit tanda tu kira cam simbolik la. Kalau hantaran RM10,000 kena bawak RM100, kalau hantaran RM15,000 kena bawak RM150 ...cam tu la seterusnya... so bila tengok duit tanda je orang tau dah berapa hantaran yang akan diberikan oleh pihak lelaki. Ada paham ka?


Wajahmu di mana-mana




YB Bukit Mutiara dengan anak daranya si Alisa... lagi 10 tahun turn Alisa pulak bertunang kut...


Gamessssssss


Lonjong vs bulat


Kak Kay sarung cincin ke jari bakal menantu


Comellllll cam Mummy gak....

Makcik2 yang over


Bakal mertua vs menantu


Mak sedara yang comel gak....kakakakkaka


Shasha dengan bakal kakak iparnya... adik ipar lebih besar dari kakak ipar. Tapi apa nak hairankan si Mama Miraki tu adaik tapi dia lebih besarrrrrrrrrrr dari Mummy... kikikiki...jangan mare ye Mama Miraki

Ish ish ish... kat rumah orang siap belunjur kaki lagi....


Muka budak dah keboringan


Jemput la makan...jangan segan2 buat je macam rumah orang ye


Siapla ko Syera ngan mulut makcik2 ko yang tak ada insurance ni....




Ruang tamu dah dikuasai....


Tak jemu2 nak bergambar


Airen sampai dah nak terlelap2


Close-up bakal ahli baru Omar & Amanah Family.

Boleh pandang-pandang jangan pegang-pegang 
Duduk renggang-renggang bertambah sayang 
Biar malu-malu biar segan-segan 
Kerna malu itu perisai orang beriman....

Selamat bertunang untuk Hafeez dan Syera... semoga pertunangan berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan jodoh berterusan ke akhir hayat....wahhh ucapan skema dari Mummy....hihihi

nak sambungan lagi tak????

2 comments:

  1. belum habis lagi le mummy gee, kan banyak lagi cerita2 bergambar selepas tu, sambung..jangan tak sambung...

    ReplyDelete
  2. sama ler gee..wong khoo lai tu adek, tp lebih beso dr aku kakaknya ni

    ReplyDelete