Masing2 dah kenyang so just buat BBQ je... ada ayam, kambing, daging dan salmon. Mummy tolong buatkan ice lemon tea je.
Ayam, kambing, lembu & ikan salmon
Sebahagian jiran2 yang dapat turut serta
Program mengejut so tak de kerusi2 meja pun, duduk le kat mana2 utk makan
Emak2 dan anak2 kecik main bunga api je ye
Baru je berani main bunga api si Dafiy ni
Ni emak lagi ove main dari anak ni
Kita makan duluuuuuuuu
Dah berani sikit...
Paling suka masa bungapi KLCC dibakar la... bukan anak2 je menerit seronok tapi emak bapak pun tumpang sekaki. TQ la pada penaja bunga-api2 ni... Cantik sangat ada berbagai 2 warna.... Bukan setakat penduduk taman Mummy je boleh tengok tapi Mummy rasa satu area seksyen 7 boleh tumpang tengok bungapi KLCC ni. Bunga api ni kena la bapak budak yang bakar yer... anak2 main mercun roket, bom asap dan ntah apa2 lagi la... Dengarnya masa jamuan raya taman nanti akan ada pertunjukkan bunga api lagi besarrrrrrrrrr punye...
Boleh gak camera cikai Mummy ambik gambar fireworks ni dengan cantik ye... selama ni Mummy le yang tak reti nak tukar setting...hahaha
Macam mandi je si Dania ni... rambut baju seluar semua basah dek peluh... sakan main bunga api dan main kejar2 kat taman
Dafiy terlentok tidor.... kul 12 tgh malam dah pun
Untuk jiran2 Mummy selamat menyambut hari raya aidil fitri dan maaf zahir bati.Drive carefully ye, insyallah panjang umur kita buat gathering lagi.
Xtvt for today :
- mop tingkat atas
- tolong Daddy cuci kolam ikan
- tukar cadar katil
- beli samping, songkok dan kasut anak
- hantar seluar Daniel ke kedai untuk potong
- beli baju kurung sehelai dua
- selesaikan urusan kemas kain baju nak balik kg
No comments:
Post a Comment