Tuesday, August 23, 2011

Persiapan raya...

Mama Janet cerita dia dah beli stock air untuk raya. Kebetulan Mummy pun dah beli gak, tapi Mummy tak beli air gas la, Mummy beli manggo concentration 6 botol. Mummy beli on9 je kat ehalal2u.com. Masa Mummy beli sebotol RM8.90 sekarang ni tinggal RM 7.10 jer sebotol. Wah! Mummy rugi la cam ni. Macam2 barang ada dijual kat ehalal2u...

Agak2 6 botol ni cukup tak ek? Hihih macam la ramai tamu yang nak datang ke rumah Mummy kan...

2 comments:

  1. mummy gee, sedap tak air mangggo neh

    ReplyDelete
  2. Ait tu kena bancuh ke terus minum ? gee..nak minum "ginjer" nanti g rumah Ros ler.Taktik lama jgn diguna ye..(anak nak kumpul tutup botol ler)

    ReplyDelete