Wednesday, August 24, 2011

Ye ye dah dapat duit raya!

Hohoho... anak2 dah dapat duit raya... sorang dapat RM50, time ni Mummy rasa bestnye kalau ada anak 10-20 orang ke...hahahaha... tak de la Mummy main2 je, anak 4 orang pun dah kalut ni kan pulak kalau anak 10 orang... Macam tahun2 lepas kat opis Mummy ni semua anak2 staff akan dapat RM50 seorang.... Dan untuk staff pun dapat gak duit raya, bolehlah nak guna untuk bayar duit minyak dan duit tol masa raya ni. Alhamdulillah ada rezeki tambahan untuk raya.

3 comments:

  1. kalau anak dapat rm50, mak bapak tentu rm500

    ReplyDelete
  2. Untuk abang nan sorang ni jangan lupa duit raya...RM50 pun ok la...

    ReplyDelete