Monday, January 18, 2010

Kids & choc

Hari ni Mummy balik kerja awal sikit. Singgah dulu bakery shop nak beli mashmellow. Tak de yang panjang2 le pulak so beli jer la apa yg ada. Klu dah ke bakery shop tu sure terjebak beli benda2 lain...geram ler tengok bahan2 buat kuih tu....


Mashmello yang dah Mummy cucuk guna lidi sate...


Cuba teka sapa yang tengah buat mashmello choc tu???


Sukalah dia org dapat main masak2 dan main ngan choc rice warna-warni!


Waw, rajinlah anak2 Mummy ni. Buat sendiri je... senang kan!!!


Lebihan choc tu mummy tambah chunk peanut butter dan masuk dalm choc mould.


Tarrrrrrrrrrra... siap dah...bila dah salut choc cuma dapat 6 cucuk jer, sebab yg lain dia org dah ngap. Ok lah tu sorang dapat 2 cucuk...


Peanut choc siap untuk dimakan...

2 comments:

  1. nanti kau buatkan untuk anak2 aku yea....takpun kau belajar ngan kau ajelah buat coklat tu...x ya belajar ngan chetam....belajar ngna cikgee aje lah

    ReplyDelete
  2. Wahhhhhh... nanti masa majlis Ariff, Gee mesti bawak macam2 coklat... bolehlah kita semua rasa...

    ReplyDelete