Tuesday, July 31, 2012

Cerita 11 Ramadhan

Salam semua, selesai sudah 11 Ramadhan, macam mana uols, sihat? Sekarang ni keadaan cuaca tak menentu, kejap hujan kejap panas sangat2. Bila berbuka banti pulak air batu so ramai la yang batuk, selsema dan sakit tekak, ada tu berlarutan hingga demam. Si Dania ni suara pun dah ala2 rockers. Badan bun dedar tak dedar je.



Menu berbuka 11 Ramadhan

Daddy masak salmon dan tauge goreng.... anak beranak tak jemu2 makan ikan salmon ni

Sardin sambal tu pun menu daddy gak... dah semua yang daddy nak makan tu tak diterima oleh tekak Mummy ni, kena la Mummy masak ikan parang sikit

Pas tu buat mee goreng basah

Mangga yang tak berapa rasa mangga, cam makan betik je...hheehhe. Kuih tu semua RM4, Daddy yang beli

2 comments:

  1. kelako ye..benda kalau kita x suka disuruh cuba mcmanapun kita x nak.ko dh pernah cuba ikan salmoon n sardin.cam aku semlm hubby paksa2 suruh cuba daging puyoh goreng haram aku tak nak....

    ReplyDelete
  2. la wong manuk kok d pangan tho.....baik aku mkn ikan bilis goreng

    ReplyDelete