Wednesday, July 18, 2012

Apa ada pada warna?


Duit baru dah ada di pasaran. Pegi je la ke bank, tukar duit. Agak2 warna mana yang uols nak 'campak2' masa hari raya nanti ya. Duit baru ni warna dia nampak menarik. Mummy baru tengok yang RM1 je, yang lain belum tengok lagi. Kertas RM1 tu cam kertas untuk RM5. Dah lama tak nampak RM20 kan....


Photo : Ikhsan pakcik google

3 comments:

  1. mummy gee, aku tetap jatuh cinta pada yg kaler purple, nanti raya bagi duit yang kaler tu ye...

    ReplyDelete
  2. ko bagi aku yg warna kuning tu ok ler.warna dia amat menarik.tp nak 5 keping tau

    ReplyDelete