Monday, July 23, 2012

Cerita 3 Ramadhan

Petang tadi Mummy ada meeting kat Putrajaya. habis meeting dalm pukul 4, so Mummy terus balik rumah le. Eh, bukan balik rumah pun , Mummy singgah kedai dulu beli kelapa parut sebab Daniel nak makan kuih buah melaka. Dari kedai terus ambik Daniel kat sekolah agama ABIM, bulan puasa ni pukul 5pm dia dah balik. Lepas tu tunggu Dania & Danish pulak balik pukul 5.30. Nasib baik hari ni Daddy balik awal, so Mummy tak jadi ambik Danish & Dania. Mummy terus balik rumah. Daddy yang jemput anak2.

Hidangan berbuka 3 Ramadhan 

Daging masa kurma dan tumis kacang boncit

Sambal burung puyuh dan ikan tenggiri masin

Permintaan dari Daniel, nak makan kuih buah melaka... Mummy buatlah sikit...

Kuih lapis, seri muka dan roti john ni Daddy beli kat PaRam

Lepas makan kurma terus ngap tembikai dan tembikau susu sejuk2.... lega jer anak tekak

3 comments:

  1. kalau arwah abah ada tentu dia urut dada...tenguk makanan yg banyak tuk berbuak puasa.abah minum air n makan kurma terus g surau.

    ReplyDelete
  2. selain bulan ibadah juga bulan juadah

    ReplyDelete
  3. juga bulan tayang mencekik

    ReplyDelete