Dafiy walaupun dia tak puasa dia tak makan pun, setakat minum susu jer....hehehe
Pening gak hari2 nak fikirkan menu untuk buka dan sahur. Time ni la rajin mengoogle dan tengok blog masak2. Jom la layan menu Mummy anak beranak untuk hari ni. Esok pagi nak masak nasi lemak ngan ayam goreng je la.
Menu 4 Ramadhan
Grilled salmon untuk Daddy dan anak2. Mummy tak berapa suka. baik Mummy makan ikan tenggiri goreng...hihihi.
Tauge goreng bo*oh ala2 kat tepanyaki...
Masak lemak cili api labu dan udang.
Menghairahkan tak buah2 potong ni?
Agar2 cendol.... sedapnya makan sejuk-sejukkkkk
Air pilihan anak2....
Si Danish sempat lagi terlelap sementara tunggu azan Maghrib
1 comment:
utk yg kurang idea nak masak apa..tiru ler menu mummy gee ye...tp SALMON bg tekak2 Jaworld x payah cuba ler.Muntah kang
Post a Comment