1 Ramadhan 1433 (Sabtu) - Awal pagi dah ke pasar, pas tu serah la kat bibik untuk cuci bersih dan simpan. Mummy marathon baca novel (ish2... orang marathon khatam Quran Mummy sibuk baca novel pulak....), nak buat camana dapat 'cuti rehat puasa'.... hihihi
Muka ngantuk je masing2 masa sahur
Nasib baiklah anak2 Mummy ni dalam kategori kanak2 yang mudah dikejutkan untuk bangun sahur
Tidur dan keletihan. Hari pertama ni Dania dah kecundang.... pukul 12 lebih dia dah tak tahan sangat haus dan lapar. Last year masa umur 6 tahun pun 1st puasa dia setengah hari jer, alhamdulillah hari2 seterusnya dia dapat puasa dan tak ponteng2 lagi.
Hidangan berbuka 1 Ramadhan
Kari kepala ikan salmon by Mr Daddy.... Sotong goreng tepong requested by the kids
Kacang botol tumis pedas membunuh dan daging black pepper
Ikan masin kurau dan kurma mestilah ada
No comments:
Post a Comment