10 Ramadhan dah berlalu, petang ni Mummy berbuka dengan anak2 dan bibik jer. Daddy cam tahun2 lepas la bila masuk second week berpuasa schedule iftar di luar memang dah bersusun. Tak semua pun dia pegi, pilih gak. Anak2 kata nak makan spagetti untuk buka, Mummy lagi suka lah sebab senang jer nak buat spagetti. Untuk Mummy pulak, Mummy masak lemak putih petola dan sambal petai ikan bilis. Cukup la tu kan.
Meu berbuka 10 Ramadhan...
Spagetti sempoi
Masak lemak putih petola + tauhu kering dan sambal petai ikan bilis
Goreng keladi dan cendawan jer
Juice tembikai dan oren yang sejuk dan menyegarkannnnn
Dapat spagetti masing2 tak toleh kiri kanan lagi dah...
No comments:
Post a Comment