Thursday, March 15, 2012

Marathon...

Marathon layan 24 episod Nora Elena dalam masa 3 hari. 3 hari tu bukan le 72 jam okey. Lebih kurang 5-6 jam sehari je... lunch hour layan sejam, malam layan 4 jam... la ni kan cuti sekolah, anak2 homework pun dah siap so banyaklah masa2 Mummy yang terluang tu...hihih. Masa cerita di ditayangkan diTV masa tu Mummy tak de bibik so tak sempat nak layan sepenuhnya... tengok sikit2 je...


Sedangku membaca wajahmu
Senyumanmu menggambarkan sesuatu
Jika kau fahami isi hatiku
Ku tak ingin waktu henti tanpamu....




Lepas ni nak layan drama2 ni pulak :
  • Rahsia Hati
  • Cinta Gila
  • Stanza Cinta
  • Jiwa & lara
  • Kekasih Awal & Akhir
  • Habil dan Qabil 

3 comments:

  1. En Wan tak risau ke nampak gambar2 Aeron ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I rasa En Wan tu mcm IRP... takat jejaka2 bawah umur (maksud I jejaka bawah umur I), dia tak la rasa tergugat pun sbb dia lagi macho.

      Delete
    2. Msom - tak de maknanya cik abg saya tu nak risau

      MMirror - jangan puji lebih2 kalau cik abang Mummy baca comment ni takut hidung terlebih kembang pulak...hihihih

      Delete