Lepas breakfast bawak anak2 jalan2 keliling hotel. Pagi ni ada program coloring untuk anak2 dan lawatan ke taman2 sekitar Janda baik untuk spouses. Mummy tak dapat nak join lawatan tu sebab temankan anak masuk coloring contest.
Cuaca agak berkabus walaupun dah pukul 9am
Susah betul nam ambik gambar budak baju merah tu....
Gambar paksa
Aksi teleng ...
Cantikkan warna bunga ni
Gambar SS gak...
Oklah dah puas ronda2 keliling hotel masa untuk pertandingan mewarna. Pertandingan mewarna untuk kategori 7 tahun ke bawah dan 12 tahun ke bawah. Mummy hantar 4 wakil...2 wakil tiap kategori...hihihi
Masing2 sedang tekun mewarna....
Sementara anak2 mewarna Mummy posing2 la. Mummy dan Nieza... teman zaman berfoya2 masa muda belia 15ys ago... Mummy, Nieza dan Daddy dulu satu office. Dan kat office lama Mummy tu we all ada team 'Poyes'... every weekend mesti ada xtvt beramai2 samada tengok wayang, berkelah, lepak2, makan2...wah kadang2 terasa rindu zaman2 tu... Nieza sekarang kerja satu office dengan Daddy... orang kuat untuk apa2 event di office daddy. Bab2 marketing dan PR serah la kat dia ni sure jadi punye
Dafiy baru mewarna tak sampai 5 minit dah berhenti. dia kata penat, sakit jari, nak minum susu dulu dan macam2 alasan. So ini je hasil yang diwarnakan....hihih. Awal2 lagi dah kecundang.
Ini lukisan yang diwarnakan Danish. 30 minit dia dah siap.
Ini Dania punya
Along dan hasil lukisan yang diwarnakannya. 1 jam 45 minit baru dia siap
And the winner issssssssssssssssssssssssssssss
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
1st place for 7 yrs and below goes toooooooooo Dania Batrisya...tepuk...tepuk...tepuk....
1st place for 7-12 yrs old goes toooooooooo Emmer Daniel...tepuk...tepuk...tepuk....
Dania & Daniel dengan hadiah dan lukisan masing. Kesian pulak kat Danish sebab dia tak menang apa2 hadiah....
Lepas pertandingn mewarna masing2 dah lapar, so mamam dulu la. Kesian pulak time nak gi berendam kat kolam hujan la pulak, so masuk bilik dulu tidor dan tunggu hujan teduh.
Bubur sagu dan nangka yang sangat2 sedap...
Peserta2 untuk acara renang berirama campuran....hihi
Dah boleh berenang sekarang dia ni
Tengok dia orang berlima berendam ni cam jeles je tapi cam malas la pulak nanti basah2 nak masuk bilik hotel
Since hotel owner ni Malay so, tak de la pakcik guard yang kejap2 tiup wisel prit prit..bila ada yang tak pakai baju renang terjun ke kolam...
7 comments:
saja je dorang tu bagi anak2 ko memang...ambik hati one....Boss le katakan./.hehehehhee
cantik pemandangan di belakang tu walaupun nampak berkabus... tenang dan damai!
tak de maknanya .... boss kecik je. Judge tu orang2 hotel la bukan AJK
memang cantik Amie...
Apa erti ke Janda Baik kalau tak jumpa sungai.....hihihihihi
jumpa janda tak kat sana
enab, gee bukan cam kita mana2 pegi pun nak cari sungai....dia ada swiming pool cukup la... nak tanya le ko jumpa ke dengan janda2 kat janda baik tu gee
Post a Comment