Malam minggu tu ada grand dinner dan award presentation... MALAS nak bercerita , uols tengok je la gambar2 ni ye
Boleh sakit jiwa melayan karenah anak2 sebelum majlis bermula...hihih
Sabar ye anak2 kejap lagi kita makan
Segan la pulak nak ambik gambar food yang kat buffet table...
Budak kecik yang tak reti duduk diam
Blur la pulak....
No comments:
Post a Comment