Saturday, February 19, 2011

BZ ke?

Pagi ni dah lewat nak gi pasar (kul 7am pada Mummy lewatlah), so tukar haluan pegi ke Tesco je. Beli barang2 dapor dan sayur sikitt, ikan ayam x beli pun, biaslah Mummy tak suka beli ikan2 kat pasaraya ni, Mummy suka beli kat pasar. Mummy gi pasar ngan Dania je, Daddy ada gotong royong kat kawasan perumahan.

Lepas masak dan makan zzzzzzzzz.... lepas zohor gi saloon cuci dan potong rambut pulak. Pas tu pegi pulak cari baju hujan untuk anak2, la ni musim hujan kesian nanti kalau dia orang balik sekolah waktu hujan kebasahan pulak...

Kalau Mama Miraki buat lepat labu hari ni, Mummy pulak buat talam labu .... in the end kita orang bulat2 cam labu gak ...

Baju merah ni Danny pakai selang sehari ... bila bibik basuh je dia x pakai ... Baju tu kawan dia bagi masa bday..

1 comment:

  1. Bagus ler tu dpt menghargai pmberian orang....

    ReplyDelete