Kul 5:15pm Mummy keluar rumah, masuk je hway start gerimis. Lepas tol Nilai jer jalan dah start jam... em bosan gak le drive dalam hujan ni... so pemanduan berhemah 70km sejam je la waktu hujan2 ni. Sepanjang hujan memang hujan je la sampai le ke destinasi.
Masa Mummy sampai masing2 tengah berendam dalam kolam... anak2 memang suka la dapat mandi kolam dalam gerimis senja ni... hehehe.
Malam pegi melepak kat Telok Kemang dalam gerimis... balik ke apartment semula anak2 sambung main...
3 orang yang dah keletihan akibat berendam
Dafiy lepas dapat sebotol susu terus cergas semula. Cepat Amir tangkap bola ni, Dafiy tendang ni...
Jaga2 Amir, Dafiy tendang kuat ni
Cepatlah tendang bole tu Dafiy... penat dah Amir tunggu ni...
Tepi laut waktu malam, tak nampak pun suasana laut sebab gelap gelita
Malam yang gelita...
Partner in crime
Kehadiran 3/9 ... oklah tu emergency plan... pegi bercuti untuk tempoh 15 jam jer... Mummy sampai kul 6.30 pm dan esoknya kul 12:30pm dah chow balik... yang penting dapat jumpa
Sejuk2 pun anak2 sentiasa kehausan je..
A must xtvt for the kid... berendam dlm swimming pool
Yoy..yo.. Amir & Dafiy
Pegang2 tangan tu...
Posing2 sebelum balik...
Me, Mama Miraki & Kak Kay
Percutian teringkas... dari perjalanan pergi sampai selamat balik ke rumah memang sentiasa hujan. Kadang lebat dan kadang gerimis je.
No comments:
Post a Comment