H a P p Y 9th B i R t H d A y
06/02/2011 (Ahad) - Happy 9th Birthday untuk anak Mummy, Emmer Daniel. Doa Mummy dan Daddy semoga Danny dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan menjadi anak yang soleh. Rajin2lah belajar dan jadi contoh yang baik untuk adik2 ye sayang. Cepat betul masa berlalu kan...
So untuk hari ni Mummy tak ada buat apa2 jamuan pun, setakat buat birthday cake untuk Danny. Bukan nak puji yer tapi kek kali ni tersangatlahhhhhhhhhh sedapnye. Mungkin sebab Mummy letak choc ganache topping xtraaaaaa kut!!! Sampai dua lapis uuuuu..... Ok forget about the cake.
Dafiy & Dania tak berapa sihat so plan nak pergi mandi manda ke Desa Waterpark pun tak jadi. Cuma bawak dia orang ke Alamanda je, pusing2 cari present dan makan sekejap. Dafiy pun tak ikut sebab dah tidor.
Jomlah layan gambar je....
Danny tengah buat birthday wish ke?
Lepas sesi potong cake dan posing2 kat rumah, bawak anak2 ke Alamanda. Si kecik Dafiy kena tinggal sebab dia tak berapa sihat dan dah tidur pulak tu. Si Dania tu actually pun demam lagi tapi sebab tau orang nak berjalan, dia buat2 sihat la...
Dah besar2 ni Danny pun tak de beria2 mintak birthday present...remote control ke apa ke. Dia mintak PSP ... tapi untuk hadiah yang dia mintak tu rasanya untuk masa terdekat ni Mummy tak belikan lagi kut. Takut nanti dia leka sangat main dengan PSP tu. Last Mummy belikan dia kasut. Dari Alamanda, balik singgah kat Warta Bangi pulak, Daddy nak cari CD2 games untuk anak2. Sampai rumah solat dan zzzzzzzzzzzz sampai kul 6pm.... bestnye tidurrrr
Oreo choc untuk Daniel bawak ke sekolah hari ni dan bagi pada kawan2 sekelas dan guru2nya
p/s N3 ni agak lewat dipublish sebab ada problem nak upload gambar, x tau apasal asyik keluar error 'server rejected' je... bosan betul. Mummy terpaksa tukar setting kepada old editor baru boleh upload gambar, klu guna old editor memang hazabbbb sikitlah kalau nak letak gambar banyak2.... So kalau nak tengok lain2 gambar tengok je dalam FB Mummy
No comments:
Post a Comment