Hari ni Mummy buat pre-birthday celebration untuk Adam Danish, birthday dia is on Sunday, 27 Februari 2011, tak apa la ye Danish kita sambut awal sikit.
Kek bday Danish pun Mummy beli je kat 'resepi rahsia' ... jemu makan kek kali ni Mummy pilih brownies walnut
Sedia untuk ditiup
Happy 8th Birthday Adam Danish
Mummy & Danish
Daddy & Danish
Daddy & anak2
Turn Mummy pulak gambar ngan anak2
Happy family forever
Potong Danish jangan tak potong
Bersama Makcik Lia
Mummy & Danish lagi...
Hadiah yang masuk dalam wishlist dia... monopoly
Lepas tiup2 lilin dan makan kek, kami bawak anak2 makan kat Ice Room.
2 comments:
la sambut ari jadi lagi ke, napa tak ajak aku, leh tolong habiskan kek tu
tu la tu... punye la besar beli brownies tuh... cedappnyer...
Post a Comment