Tuesday, February 15, 2011

MAJLIS DOA SELAMAT & BIRTHDAY PARTY 2011 - PART III

acara kemuncak yang ditunggu oleh anak2... acara potong kek, tapi sebelum tu layan lah dulu gambar Mummy posing2 ngan anak2 yer... hehehe


Introducing the actors and actress... Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya & Emmil Dafiy & Tok Wan sebagai pelakon pembantu...


Mummy & anak2... as usual si Danish lesap ntah ke mana, susah benar nak posing ngan dia


Daniel the Macho Man....


Daniel , Tok Wan & Dania

Encem gak si Danish ni ye.. . hehehe... susah ya amat nak amik gambar dia...


Posing dalam paksa...


Danish & Tok Wan


Dania Batrisya is 6... next 10 years become sweet 16...

Princess of the day... Dania


Dania in action.... heehe

Dafiy ... little Prince in d house .

Makin hari semakin keletah dia, makin banyak pertanyaanya ang sukar untuk dijawab...

OKkkkkkkkkkkk partyyyyyyyyyyyyy timeeeeeeeeeeeeeeeeee
Carrot walnut cake for Dania...

Choc cake for the boys ... both cakes are homemade and deco by Mummy... Tak secomel yang dijual dikedai tapi bolehlah untuk anak2... bake with full of love

Mummy & 4 kids

Masing2 dah keliling meja kek

Sabar ye... si Dafiy tak bangkit tidor lagi...

Dafiy yang dipaksa bangun tidur...

Sukanya Danish....

Masing2 sabar menunggu

Big crowd...

Daddy tengah nyalakan lilin

Happy birthday to you.. happy birthday to you ... happy birthday to Daniel, Danish, Dania & Dafiy... Happy birthday to you...

Tiupppppp

Dafiy nak potong kek ni....

Comelnye Amir...

Mama Janet teringin nak pakai topi bday gak sebab masa kecik dia tak berpeluang nak sambut bday.... heheh

Dania yang dah kepenatan dan mengantuk....

Dafiy & Sophie... Dafiy jauh sikit ngan anak dara ni...tengok tu mummy daddy dia ada kat belakang.

Dafiy & Aufia

tunggu n3 seterusnya .....

No comments:

Post a Comment