Introducing the actors and actress... Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya & Emmil Dafiy & Tok Wan sebagai pelakon pembantu...
Mummy & anak2... as usual si Danish lesap ntah ke mana, susah benar nak posing ngan dia
Daniel the Macho Man....
Daniel , Tok Wan & Dania
Encem gak si Danish ni ye.. . hehehe... susah ya amat nak amik gambar dia...
Posing dalam paksa...
Danish & Tok Wan
Dania Batrisya is 6... next 10 years become sweet 16...
Princess of the day... Dania
Dania in action.... heehe
Dafiy ... little Prince in d house .
Makin hari semakin keletah dia, makin banyak pertanyaanya ang sukar untuk dijawab...
OKkkkkkkkkkkk partyyyyyyyyyyyyy timeeeeeeeeeeeeeeeeee
Carrot walnut cake for Dania...
Choc cake for the boys ... both cakes are homemade and deco by Mummy... Tak secomel yang dijual dikedai tapi bolehlah untuk anak2... bake with full of love
Mummy & 4 kids
Masing2 dah keliling meja kek
Sabar ye... si Dafiy tak bangkit tidor lagi...
Dafiy yang dipaksa bangun tidur...
Sukanya Danish....
Masing2 sabar menunggu
Big crowd...
Daddy tengah nyalakan lilin
Happy birthday to you.. happy birthday to you ... happy birthday to Daniel, Danish, Dania & Dafiy... Happy birthday to you...
Tiupppppp
Dafiy nak potong kek ni....
Comelnye Amir...
Mama Janet teringin nak pakai topi bday gak sebab masa kecik dia tak berpeluang nak sambut bday.... heheh
Dania yang dah kepenatan dan mengantuk....
Dafiy & Sophie... Dafiy jauh sikit ngan anak dara ni...tengok tu mummy daddy dia ada kat belakang.
Dafiy & Aufia
tunggu n3 seterusnya .....
No comments:
Post a Comment