Tuan punye blog menunggu ketibaan tetamu VVIP (bagi Mummy semua tetamu adalah VVIP)... so kalau nak rasa jadi VVIP datanglah rumah Mummy...heheh
Ketibaan tetamu dala acara red carpet.... heheh
Mama Janet & pasangan disambut oleh YB Bukit Mutiara. Ada tembikai dari ladang tu... manissssssss
Kak Mah & family dari Klang
Kak Kay & family dari Cheras disambut oleh Mama Janet
Ayien & Ariel... sedondon sehati berdansa...
Datin S.. dah terlepas ke dapor... tak sempat nak snap gambar dia masa masuk...heheh... yg tak ada gambar masa redcarpet tu maknanya masa tu Mummy tak perasan la ketibaan uols yer..
Cam sedondon je la pulak Mummy ngan Mama Miraki ni kan!
Terasa cam Mummy ni adik dan Mama Miraki kakak la pulak...(MMiraki jangan la mare yer...dah itu yang Mummy rasa...hahaha)

Kuih lapis hijau hitam ... tapikan sebenarnya baju Mummy & MMiraki tu hijau tua... apasal jadi biru pulak yer.. ni mesti kamera cap itek ni (kamera ni lagi low class dari cap ayam...heheh)
Mummy ngan Mama Janet.... agak2 korang kan Mama Janet tu tutup mulut sebab nak posing sopan atau nak show-of yang melilau2 kat tangan tu yer.... heheheh
Kak Mah, Mummy, Kak Kay, Datin S dan Mama Miraki
Kak Mah, Mama Miraki, Kakak Kay & Som
Mummy & adik ipar Mummy... si mak buyung Kamalia
Kuiz untuk hari ni... antara 3 mak dara kat atas tu, siapa sebenarnya yang mak buyung??? Tarikh tutup hantar jawapan 30/2/2011... hadiah menarik disediakan
Tengah makan pun nak posing gak... memang parah la dia orang ni...
Anak saudara Mummy, Ayu & Iwan dan cucu Mummy si Echa
Mak Lang (mak saudara Daddy), adik2 ipar Mummy, Kamalia dan Kamaliza dan kakak ipar Mummy, Kak Nah
Mummy & YB Bukit Mutiara
YB Bukit Mutiara dan pasangan (yg hampir nak terlelap ...)
Ida, jiran lama di Nilai
Lagi soalan kuiz... kenapa Abg Enal tutup dahi? Hantar jawapan ke 019-272772727. Hadiah menarik disediakan...
Cam muka emak kan?
Ayu & Ayien
We're cousins - Ika & Lisa
We're cousins... Hafeez & Arif
Ariel & Ayien tengah bagi motivasi kat Hafeez
Som cam bercita2 nak menambah umat jer... go ahead Som, Aliya pun dah besar.... ahhaha
Sembang time...
Apalah yang digossipkan Mama Janet & Kak Kay tu?
Si Sophie, anak jiran depan rumah Mummy jadi rebutan MMiraki & MJanet. Budak2 memang sangat2 sporting dan petang2 kerap dtg rumah Mummy dengan kakak dia Sara.
Part III akan menyusul... tungguuuuuuuuuuu
1 comment:
Sadis betul kalau masa lalu kat red carpet tu kita tak bawak buah tangan.Tuan rumah ambik gambo sbb nak jadikan bahan bukti.....hehehe
Mama miraki..udah2 le tu pakai jubah.Kalau suami sendiri pun gilapen lg ler orang lain.BESAR PUNYA..
Post a Comment