Tuesday, February 15, 2011

MAJLIS DOA SELAMAT & BIRTHDAY PARTY 2011 - PART IV

Menu of the day .... cam biasalah nasi briyani tu Mummy order, nasi putih dan lauk pauk Mummy masak, kuih muih ada yang mummy buat, ada order dan ada yang dibawa oleh suku sakat Mummy. Terima kasih pada semua ye...

Main table...

Meja soto dan kuih-muih

Air & dessert

Nasi briyani & nasi putih 

 
Nasi briyani dan aksesori - ayam masak merah, daging briyani, dalca, jelatah & papedom 


Nasi putih & aksesori ... lemak cili api daging salai + belimbing buluh, sambal goreng, ulam2an + sambal belacan dan ikan masin.

Meehoon soto & aksesori

Karipap & dangai 

Choc brownies, bluberry & oren poppyseed muffins

Serimuka & kuih lapis yang lomak berkrim 

Lepat labu dan koci pulut hitam (tak sempat nak rasa koci ni.. hehhe)

Nugget, sosej & chic ball .. deko by Mama Miraki.. dia yang terlebih rajin nak  mencucuk2 bendalah ni, kalau Mummy tuang je dalam buffet tray... hehehe

Hot item .. jelly kelapa yang sangat2 sedap

Puding jelly

Diharap menu yang Mummy sediakan memenuhi selera tetamu2 Mummy, maaflah klau ada yang tak berkenan ye...

5 comments:

  1. cantik kan aku deko nugget,sosej n chic ball tu...kreatif..kreatif...heheheeh koci air tangan kak kay...laaaa terlupa lah nak rasa....

    ReplyDelete
  2. Ye ler aku pun tak sempat nak mkn koci kak kay....Eh..x pe ler.Aku kan tak makan sangat.

    ReplyDelete
  3. chanteknyeee puding jelly tu....heheheehe

    ReplyDelete
  4. mamamiraki n mummy gee, rugi ko tak rasa koci buatan aku, paling mablessss...
    puding yabg cantik tu sedap gak lah gee..

    ReplyDelete
  5. Kak Kay - disebabkan aku x sempat nak makan koci buatan kau tu apa kata kau buat lagi sekali nanti aku dtg amik kat rumah masa blk kerja???

    ReplyDelete