Showing posts with label adam danish. Show all posts
Showing posts with label adam danish. Show all posts

Saturday, May 17, 2014

Birthday Celebration 2014

17/05/2014 - Mummy buat sambutan harijadi anak-anak serta ulangtahun perkahwinan Mummy dan Daddy yang ke 16. So sangat-sangat lama post ni terperap dalam draf mode ye.... lambat pun lambat la kita kasi publish sama dia.

Backdrop... gigihlah Daddy dan anak-anak meniup belon tu. Nasib baik la ada pam. Kain bunting tu Mummy beli yang dah siap kat kedai cenderahati.

Bagilah can tuan tanah selfie dulu sebelum tetamu datang....hehhe



Mummy panggil orang-orang surau untuk baca doa selamat. Selepas majlis doa selamat baru tamu-tamu lain datang untuk makan tengahari. Mummy suka buat jamuan sebab suka orang datang ke rumah. Kalau nak kira penat memang la penat tapi memang Mummy suka. Time ni la dapat berkumpul dengan adik beradik walaupun tak cukup korum.

Mummy dan Kak Noor

Mummy dan Kak Lah


Mummy & Mama Miraki



2 orang anak daya Mummy... Dania Batrusya & Dhiya Danisha

Alhamdulillah ramai tetamu yang datang meraikan majlis kami. Jiran tetangga, adik beradik ipar duai sedara mara terdekat, kawan-kawan Mummy Daddy dan kawan-kawan anak-anak pun ramai. Alhamdulillah makanan cukup untuk semua dan ada berbaki untuk tapau sedara mara.










Kalau nak tengok gambar-gamabr yang lain bleh klik di sini.

Saturday, August 17, 2013

Cuti-cuti Perth - Part 9 (Kerriley Park - Animal Feeding)

Aktiviti utama yang disedikan oleh pihak Kerriley Park kepada para pengunjungnya adalah aktiviti bagi makanan kepada binatang. AKtiviti ini diadakan setiap hari darai pukul 8-9.30am. Hari pertama jer Mummy dan Daddy pergi temankan budak-budak, hari seterusnya mereka pergi 4 beradik. Mummy tunggu kat rumah.

Farm map yang simple

Pagi yang indah.... semua bersemangat nak bagi binatang makan


Morning walk... perjalanan dalam 5-10 minit ke kawasan feeding 

Sempat main dulu tu...























Wednesday, February 27, 2013

♥♥♥♥ Happy 10th Birthday Adam Danish ♥♥♥♥

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
HAPPY 10th BIRTHDAY 
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


27/03/2012 (Rabu) - Hari ni anak kedua Mummy, Adam Danish a.k.a Angah menyambut ulangtahunnya yang ke-10. Mummy dan Daddy berdoa semoga Danish dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, menjadi insan yang berjaya, diberikan kesihatan yang baik dan menjadi anak yang soleh. Jangan lupa solat ya.


Tak tau lagi nak sambut bday dia ni kat mana dan apa hadiah nak bagi kat dia. Tapi kalau tengok wishlist dia tu cam boleh tahan gak le yang ada dalam fikiran dia tu...




I'm 10 .. Gambar terkini Danish.... ambik pagi tadi sebelum dia ke sekolah 

Jom layan gambar2 Danish masa bday dia yang lepas2..

Danish - 9 Years Old

Danish - 8 Years old (pre-celebration on 24/02/2011... masa 27/2 tu Mummy dan Daddy ada di Istanbul)


Danish - 7 Years Old


Danish - 6 Years Old


Danish - 4 Years Old

Danish - 3 Years Old

Gambar masa 1st and 2nd birthday tak de softcopy pulak. Tak berapa rajin nak scan..hihih

Next celebration :
25 March - Dania's bday
11 May - Our 14th anniversary
26 May - Dafiy's bday
26 July - Daddy's bday

Monday, February 27, 2012

♥♥♥♥ Happy Birthday Adam Danish ♥♥♥♥

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
HAPPY 9th BIRTHDAY 
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


27/02/2012 (Isnin) - Hari ni anak kedua Mummy, Adam Danish a.k.a Angah menyambut ulangtahunnya yang ke-9. Mummy dan Daddy berdoa semoga Danish dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, menjadi insan yang berjaya, diberikan kesihatan yang baik dan menjadi anak yang soleh. Jangan lupa solat ya.


Tak tau lagi nak sambut bday dia ni kat mana. Kalau suruh anak2 yang pilih sure dia orang nak ke IceRoom je...emmmm cam bosan la pulak...hihih. Tak pe la anak2, Mummy follow je....


Gambar terkini Danish.... ambik pagi tadi sebelum dia ke sekolah agama 


Jom layan gambar2 Danish masa bday dia yang lepas2...


Danish - 8 Years old (pre-celebration on 24/02/2011... masa 27/2 tu Mummy dan Daddy ada di Istanbul)


Danish - 7 Years Old


Danish - 6 Years Old


Danish - 4 Years Old

Danish - 3 Years Old

Gambar masa 1st and 2nd birthday tak de softcopy pulak. Tak berapa rajin nak scan..hihih

Danish nak bagi goodies bag kat classmate dia. Mummy cakap tunggu masa birthday party nanti baru bagi goodies bagi tapi dia nak gak bagi sebab dia kata nanti kawan2 tak semua datang rumah. So layan je la permintaan anak. So pagi2 semalam Mummy dah buat choc cuppies. Petang semalam beli jajan2 sikit.

Rajin la dia nak menolong

Goodies bag budget...hihih

45 bag untuk kawan sekelas


Next celebration :
25 March - Dania's bday
11 May - Our 14th anniversary
26 May - Dafiy's bday
26 July - Daddy's bday