Saturday, August 17, 2013

Cuti-cuti Perth - Part 9 (Kerriley Park - Animal Feeding)

Aktiviti utama yang disedikan oleh pihak Kerriley Park kepada para pengunjungnya adalah aktiviti bagi makanan kepada binatang. AKtiviti ini diadakan setiap hari darai pukul 8-9.30am. Hari pertama jer Mummy dan Daddy pergi temankan budak-budak, hari seterusnya mereka pergi 4 beradik. Mummy tunggu kat rumah.

Farm map yang simple

Pagi yang indah.... semua bersemangat nak bagi binatang makan


Morning walk... perjalanan dalam 5-10 minit ke kawasan feeding 

Sempat main dulu tu...























No comments:

Post a Comment