Saturday, August 10, 2013

Kenangan Raya 2013 @ JDT - Part 2

7/8/2013 (Khamis) .. hari terakhir berpuasa dah semesti sibuk dengan persiapa raya. Dan tugas tetap Mummy tentulah jadi pilot angkut AJK pergi pasar... heheh

Suasana pagi kat kampung yang Mummy suka. Setiap kali balik kampung mesti Mummy ada ambik gambar susanana macam ni. Masa ni baru pukul 6.30am. 

Rombongan cik kiah ke pasar PS. Sebelum pukul 7am kami dah sampai ke pasar. Biasalah nak dapatkan parking yang dekat

Tukang bawak barang ke kereta

Si Som ni cam mandor jer...

Tokwy sayur ni pun hairan kami ni asyik snap2 jer kut

Beli beli murah2

Pilih je la kak kak jangan senyum2



Raya nanti mulut tu jangan laser sangat, karang ada yang kena cili pulak...tapi kalau nak rasa gak apa salahnya

Last minute  shopping... baru nak beli songkok anak2

As usual bila beraya jer kena beratur bila nak beli santan....hehe. Tak pe la santan punya pasal beratur sampai sejam pun tak pe, Nanti tak makan rendang ngan lodeh la pulak

1 comment:

  1. kaya we toke santan tu..setahun sekali kena serbu

    ReplyDelete